epanastasi-tis-dialektikis_th

«Η ελευθερία είναι κάτι πού πρέπει να αποκτήσουμε μέσα στον εαυτό μας. Να κατανοήσουμε το «Εγώ μου», το «Πρόσωπο μου» αυτό πού είμαι, επείγει όταν ειλικρινά θέλουμε να αποκτήσουμε την ελευθερία». «Έχει φτάσει ή ώρα της ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΝΤΑΡΣΙΑΣ»! H ψυχολογική επανάσταση για την οποία μας μιλά ο Δ.Σαμαέλ Αούν Βεόρ σ' αυτό το έργο, δεν είναι κάτι που μπορεί να αποκτηθεί με θεωρίες, συλλογισμούς η υποθέσεις. Πρόκειται για κάτι συγκεκριμένο, αντικειμενικό, πραγματικό, φοβερά πρακτικό• πρόκειται για εσωτερικά βιώματα πού μπορούμε να πραγματοποιήσουμε μόνο με τη διαλεκτική της συνείδησης. Οι θεωρίες ποτέ δεν έχουν οδηγήσει κάποιον στο να επαναστατήσει ψυχολογικά. Ή ψυχολογική επα-νάσταση είναι κάτι σοβαρό και βαθύ. Ό αναγνώστης θα βρει σ' αυτό το έργο τα συγκεκριμένα επιχειρήματα πού θα τον προσανατολίσουν στην αφύπνιση της συνείδησης, και στο να γνωρίσει βαθιά τον εαυτό του με συγκεκριμένες και ακριβείς τεχνικές.


Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΤΑΡΣΙΑ - ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ

Μερικοί ψυχολόγοι συμβολίζουν την Συνείδηση με ένα μαχαίρι απόλυτα ικανό να διαχωρίσει από εμάς ότι μας έχει προσκολληθεί και μας απορροφά τη δύναμη.

Πιστεύουν οι ψυχολόγοι αυτοί, πώς ο μόνος τρόπος διαφυγής από την επήρεια αυτού ή εκείνου του Εγώ είναι ή παρατήρηση του κάθε φορά με περισσότερη σαφήνεια με σκοπό., να το κατανοούμε για να γινόμαστε πιο συνειδητοί από το ίδιο.

Σκέφτονται οι άνθρωποι αυτοί ότι έτσι στιγμιαία διαχωρίζεται κανείς από αυτό ή εκείνο το Εγώ, αν και είναι ο χωρισμός του πάχους της κοψιάς ενός μαχαιριού.

Με τον τρόπο αυτό, λένε, το Εγώ χωρισμένο από την Συνείδηση, μοιάζει σαν κομμένο φυτό.

Συνειδητοποίηση οποιουδήποτε Εγώ, κατ’ αυτούς, σημαίνει απομάκρυνση του από τον ψυχισμό μας και καταδίκη του σε θάνατο.

Αναντίρρητα μια τέτοια αντίληψη είναι φαινομενικά πειστικότατη, αλλά στην πραγματικότητα δεν γίνεται.

Το Εγώ πού με το μαχαίρι της συνείδησης κόπηκε από την προσωπικότητα μας, αποδιωγμένο σα μαύρο πρόβατο, συνεχίζει στο ψυχολογικό χώρο, μεταβάλλεται σε δαιμόνιο πειρασμού, επιμένει στην παλιννόστηση του, δεν παραιτείται εύκολα, δεν θέλει με κανένα τρόπο να τρώει το πικρό ψωμί της εξορίας, ζητά κάποια ευκαιρία, και με την παραμικρή απροσεξία της φρουράς ξαναβολεύεται μέσα στον Ψυχισμό μας.

Το πιο σοβαρό είναι ότι μέσα στο εξορισμένο Εγώ βρίσκεται πάντοτε αποκλεισμένο ένα κάποιο ποσοστό Ουσίας, Συνείδησης.

Όλοι αυτοί οι ψυχολόγοι πού σκέφτονται έτσι, δεν έχουν κατορθώσει ποτέ να διαλύσουν κανένα από τα Εγώ τους, έχουν πραγματικά αποτύχει.

Όσο προσπαθείτε ή αποφυγή του θέματος αυτού της ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΗ το πρόβλημα είναι πολύ σοβαρό.

Στην πραγματικότητα ο «Αχάριστος Γιος» δεν προοδεύει ποτέ στην Εσωτερική Δουλειά με τον εαυτό του.

Σαφώς «Αχάριστος Γιος» είναι όλοι εκείνοι πού περιφρονούν την Ίσιδα, την θεϊκή Κοσμική Μητέρα μας, την ιδιαίτερη και προσωπική.

Η ΙΣΙΔΑ είναι ένα από τα αυτόνομα μέρη του ίδιου μας του Είναι, όμως παραγόμενο από το ίδιο, το φλεγόμενο Φίδι των Μαγικών μας δυνάμεων ή ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΙ.

Προφανώς μονό η ΙΣΙΔΑ έχει απόλυτη δύναμη για την εξόντωση οιουδήποτε Εγώ. Αυτό είναι αναπόφευκτο, αναθεώρητο, αμετάβλητο.

«ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΙ» είναι σύνθετη λέξη: ΚΟΥΝΤΑ μας θυμίζει το απαίσιο όργανο ΚΟΥΝΤΑΡΤΙΓΟΥΑΔΟΡ, ΛΙΝΙ είναι όρος των Ατλάντων πού σημαίνει Τέλος.

ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΗ σημαίνει: Τέλος του απαίσιου οργάνου ΚΟΥΝΤΑΡΤΙΓΟΥΑΔΟΡ. Πρέπει λοιπόν να μη γίνεται σύγχυση μεταξύ της ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΙ και του ΚΟΥΝΤΑΡΤΙΓΟΥΑΔΟΡ.

Έχουμε ήδη πει σε περασμένο κεφάλαιο ότι το φλογισμένο Φίδι των μαγικών μας δυνάμεων βρίσκεται τυλιγμένο τρεις και μισή φορές μέσα σε ορισμένο Μαγνητικό Κέντρο πού βρίσκεται στο Κοκκυγικό κόκαλο, στη βάση της σπονδυλικής στήλης.

Όταν ανεβαίνει το Φίδι είναι η ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΙ, όταν κατεβαίνει, είναι το απαίσιο όργανο ΚΟΥΝΤΑΡΤΙΓΟΥΑΔΟΡ.

Δια μέσου του «ΛΕΥΚΟΥ ΤΑΝΤΡΙΣΜΟΥ» το Φίδι προωθείται νικητήριο μέσα από το κανάλι του νωτιαίου μυελού της σπονδυλικής στήλης, ξυπνώντας τις δυνάμεις πού θεοποιούν.

Δια μέσου του «ΜΑΥΡΟΥ ΤΑΝΤΡΙΣΜΟΥ» το Φίδι κατακρημνίζεται προς το Κόκκυγα μέχρι τις ατομικές κολάσεις του ανθρώπου. "Έτσι πολλοί γίνονται Δαίμονες φοβερά διεστραμμένοι.

Όσοι πέφτουν στο σφάλμα να αποδώσουν στο προωθημένο Φίδι όλα τα ανορθόδοξα και σκοτεινά χαρακτηριστικά του καθοδικού Φιδιού, αποτυγχάνουν οριστικά στην Δουλειά με τον εαυτό τους.

Οι άσχημες συνέπειες του ΑΠΑΙΣΙΟΥ ΟΡΓΆΝΟΥ ΚΟΥΝΤΑΡΤΙΓΟΥΑΔΟΡ, μπορούν να εκμηδενιστούν μόνο με την ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΙ.

Δεν είναι άσκοπο να πούμε ότι τέτοιες άσχημες συνέπειες βρίσκονται αποκρυσταλλωμένες στο ΠΛΗΘΩΡΙΚΟ ΕΓΩ της Επαναστατικής Ψυχολογίας.

Η υπνωτιστική δύναμη του καθοδικού Φιδιού έχει την ανθρωπότητα βυθισμένη στην ασυνειδησία.

Μόνο τ ανοδικό Φίδι, σε αντίθεση, μπορεί να μας αφυπνίσει. Η αλήθεια αυτή αποτελεί αξίωμα της Ερμητικής Σοφίας. Τώρα καταλαβαίνουμε καλύτερα τη βαθύτερη σημασία της ιερής λέξης ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΙ.

Η συνειδητή θέληση παρουσιάζεται πάντα με την ιερή γυναίκα, τη Μαρία, την ΙΣΙΔΑ, πού συντρίβει το κεφάλι του καθοδικού Φιδιού.

Δηλώνω ειλικρινά εδώ και χωρίς δισταγμό ότι το διπλό ρεύμα φωτός, ή ζωντανή και αστρική φωτιά της γης, μορφοποιήθηκε από το φίδι με κεφάλι ταύρου, από αίγαγρο ή σκύλο στα αρχαία Μυστήρια.

Είναι το διπλό φίδι στο Κηρύκειο του 'Ερμή• είναι το φίδι του πειρασμού της Εδέμ, όπως είναι επίσης χωρίς την παραμικρή αμφιβολία το χάλκινο φίδι του Μωυσή, το τυλιγμένο στο «TAU», δηλαδή στο «Γεννεσιακό LINGAM».

Είναι ο «Αρσενικός Αίγαγρος» του Σάββα και ο Μπαφομέτ των Ναϊτών Γνωστικών ο HYLE του Παγκοσμίου Γνωστικισμού• ή διπλή ουρά φιδιού πού σχηματίζει τα πόδια του Ηλιακού Πετεινού των Αμπράξας.

Στο «Μαύρο Λίγκαμ» το βυθισμένο στο μεταλλικό ΓΙΟΝΙ, σύμβολα του θεού Σίβα, της θεότητας Ιντού, βρίσκεται το μυστικό κλειδί για την αφύπνιση και την ανάπτυξη του ανοδικού Φιδιού ή ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΙ, με την προϋπόθεση να μη ξεχειλίσει ποτέ στη ζωή το «Ποτήρι του 'Ερμή του Τρισμέγιστου», ο τρεις φορές μεγάλος θεός Ίβις του Θώθ.

Μιλήσαμε στις γραμμές αυτές για όσους ξέρουν να καταλαβαίνουν. Όποιος έχει κατανόηση ας καταλάβει γιατί εδώ υπάρχει σοφία.

Οι μαύροι Ταντρικοί είναι διαφορετικοί, αυτοί ξυπνούν και αναπτύσσουν το Απαίσιο όργανο ΚΟΥΝΤΑΡΤΙΓΟΥΑΔΟΡ. το φίδι του πειρασμού της Εδέμ, όταν στις Ιεροτελεστίες τους πέφτουν στο ασυγχώρητο έγκλημα του να «Ξεχειλίσουν το Ιερό Κρασί».

 

 

© 2011 Ινστιτούτο Γνωστικής Ανθρωπολογίας

Top